Jak używać kulek gejszy?

Wiele akcesoriów wpływa także na ogólną poprawę funkcjonowania na tle seksualnym, co przede wszystkim wpływa na lepsze samopoczucie, wyższą samoocenę czy zwalczanie małej pewności siebie. Jedną z zabawek, która ma realny wpływ na ludzkie ciało oraz zdrowie, są kulki gejszy. To mniejsze lub większe akcesoria wspomagające ćwiczenia mięśni Kegla. Ich przeznaczenie może mieć kilka podstaw: dla zdrowia, w celu odczuwania interesujących pieszczot, zwiększenia przyjemności z seksu z partnerem czy w celu pozbycia się różnych dolegliwości związanych z mięśniem pochwy.

Dla kogo?

Oczywiście kulek gejszy może używać każda kobieta, która chce być świadoma swojego ciała. Ich stosowanie poleca się:

  • przyszłym mamom, które chcą przygotować się do porodu,
  • kobietom, które już są po porodzie i czują luz w mięśniach pochwy,
  • wszystkim przedstawicielkom płci pięknej, które borykają się z problemem nietrzymania moczu,
  • kobietom, które chcą zaznać wyjątkowych pieszczot w każdym miejscu,
  • tym, które chcą czerpać większość przyjemność z seksu.

Efekty stosowania tych akcesoriów na pewno zachwycą każdą kobietę. Przede wszystkim stosowanie tych akcesoriów zapobiega opuszczaniu się kobiecych narządów (wypadanie odbytnicy czy macicy), a także niwelują popuszczanie moczu np. przy kichaniu czy głośnym śmiechu. Z bardziej przyjemnych spraw, jest to zdecydowane zwiększenie satysfakcji z seksu, a nawet ułatwienie porodu.

Jak włożyć kulki gejszy?

Aplikacja tych akcesoriów do ćwiczenia mięśni Kegla przypomina włożenie tamponu do pochwy. Przy wkładaniu sprzętu ważne jest, by mięśnie pochwy były rozluźnione, a użytkowniczka stanęła, położyła się lub usiadła w wygodnej pozycji. Dla zyskania większego poślizgu można zastosować lubrykant. Warto pamiętać, że te akcesoria służą konkretnym ćwiczeniom. Ważne jest, by prawidłowo je aplikować, a później, z ich wykorzystaniem, ćwiczyć mięśnie Kegla.

Ćwiczenia mięśni Kegla

1. Lokalizacja mięśni

Wiele kobiet chciałoby ćwiczyć te mięśnie, jednak nie wie dokładnie, o które chodzi. Na początku warto je zlokalizować, a są na to dwa sposoby:

  • Sposób I:
  • mięśnie Kegla (inaczej dna miednicy) można wykryć przy przerwaniu strumieniu moczu podczas wydalania — jeśli poczułaś, jak Twoje mięśnie pracują, to właśnie o te elementy chodzi. Bardzo ważne jest to, by nie traktować tego sposobu jako ćwiczenie mięśni Kegla, ponieważ może to zaburzyć prawidłowe funkcjonowanie pęcherza moczowego.
  • Sposób II:
  • do drugiej metody wykorzystuje się siłę mięśni, zaciskając dwa palce w pochwie. Najlepiej położyć się na plecach, wprowadzić do pochwy dwa palce, a później je zacisnąć. Im większa praktyka, tym ucisk będzie silniejszy.

2. Liczy się odpowiednie napięcie i oddech

Podczas ćwiczeń zwróć uwagę na to, by wraz z ćwiczeniem mięśni Kegla nie napinasz mięśni pośladków ani brzucha. Co do oddychania, to wdech bierzesz nosem, a wydech wykonujesz ustami (wydech jest dwa razy dłuższy od wdechu). Podczas wydechu napinasz mięśnie dna miednicy. W ćwiczeniu tych mięśni liczy się regularność. Minimalnym okresem, podczas którego te mięśnie się rozwijają, to czas 6 tygodni. Po tym czasie pojawią się oczekiwane efekty.

Program treningowy na 6 tygodni

  • 1 tydzień: 2 serie po 25 powtórzeń
  • 2 tydzień: 3 serie po 20 powtórzeń
  • 3 tydzień. 70 powtórzeń (w ciągłości lub podzielonych seriach
  • 4 tydzień: 80 powtórzeń
  • 5 tydzień: 90 powtórzeń
  • 6 tydzień: 100 powtórzeń

Ćwiczenia można wykonywać zarówno w specjalnie wyznaczonym do tego czasie, jak i w dowolnym miejscu (w domu, w pracy, podczas wyjścia do kina, na spacerze itd.). Na początku możesz wykonywać te ćwiczenia bez kulek gejszy, natomiast przy ich użyciu na pewno uprzyjemnisz i zintensyfikujesz trening.

Najczęstsze pytania:

1. Jak długo nosić te akcesoria?

W miarę upływu czasu można zwiększać czas sesji noszenia. Zalecamy jednak, by jednorazowo nie przekroczyć 3 godzin.

2. Czy to boli?

Nie. Dyskomfort możesz odczuwać na początku ich stosowania, kiedy jeszcze nie do końca znasz swoje ciało lub kiedy wielkość i ciężar nie jest odpowiednio dobrany. Zaczynaj od mniejszych i lżejszych akcesoriów, a w dłuższej perspektywie ich noszenie na pewno będzie dla Ciebie przyjemne.

3. Czy stosując te akcesoria, nie będę źle postrzegana?

Najważniejsze jest to, żebyś Ty dobrze czuła się z ich stosowaniem oraz wiedziała, po co je stosujesz. Dbanie o kondycję mięśni Kegla to dobry i świadomy krok, zalecany również przez lekarzy.

4. Kiedy używać kulek gejszy?

W dowolnym momencie i miejscu. Możesz mieć je na sobie również podczas gry wstępnej czy przy zabawach z partnerem. Zalecane jest stosowanie ich przed i po porodzie.

5. Czy są momenty, gdy nie można ich używać?

Na pewno podczas miesiączki, a podczas ciąży warto skonsultować tę sprawę z lekarzem.

6. Czy zmieni się sposób, w jaki chodzę, kiedy noszę te akcesoria?

Nie. Mięśnie pochwy są bardzo elastyczne i dopasowują się do akcesoriów, które w sobie nosisz, dzięki czemu masz zapewnioną pełną dyskrecję oraz komfort.

7. Czy ten gadżet jest stosowany przez pary?

Może, ale nie musi. Możesz stosować ich w pojedynkę, w konkretnym celu, na przykład po porodzie. Jeśli jesteś otwarta z partnerem na stosowanie różnych zabawek w łóżku, jak najbardziej możecie korzystać z nich w łóżku.

8. Jak powiedzieć partnerowi, że używam tych akcesoriów?

Przede wszystkim najpierw odpowiedz sobie na pytanie, dlaczego z nich korzystasz. Mając świadomość pozytywnych skutków ich stosowania, będzie Ci łatwiej mówić o tym otwarcie. Postaw na szczerość, otwartą rozmowę z partnerem. Widząc aktywną, pewną siebie kobietę, dbającą o swoje ciało, każdy zaakceptowałby te działania. Poza tym, mężczyźni to uwielbiają. Twój partner będzie wiedział, że robisz to również dla niego. Zadbaj o swoje zdrowie, aktywność fizyczną oraz wyższą samoocenę już dziś. Efektem ubocznym okażą się przyjemne, czasem niespodziewane pieszczoty oraz rumieniec na twarzy, którego przyczyny będziesz znała tylko Ty.