Wczytuję dane...

Jak używać kulek gejszy?

Wiele akcesoriów wpływa także na ogólną poprawę funkcjonowania na tle seksualnym, co przede wszystkim wpływa na lepsze samopoczucie, wyższą samoocenę czy zwalczanie małej pewności siebie. Jedną z zabawek, która ma realny wpływ na ludzkie ciało oraz zdrowie, są kulki gejszy. To mniejsze lub większe akcesoria wspomagające ćwiczenia mięśni Kegla. Ich przeznaczenie może mieć kilka podstaw: dla zdrowia, w celu odczuwania interesujących pieszczot, zwiększenia przyjemności z seksu z partnerem czy w celu pozbycia się różnych dolegliwości związanych z mięśniem pochwy.

Dla kogo?

Oczywiście kulek gejszy może używać każda kobieta, która chce być świadoma swojego ciała. Ich stosowanie poleca się:

  • przyszłym mamom, które chcą przygotować się do porodu,
  • kobietom, które już są po porodzie i czują luz w mięśniach pochwy,
  • wszystkim przedstawicielkom płci pięknej, które borykają się z problemem nietrzymania moczu,
  • kobietom, które chcą zaznać wyjątkowych pieszczot w każdym miejscu,
  • tym, które chcą czerpać większość przyjemność z seksu.

Efekty stosowania tych akcesoriów na pewno zachwycą każdą kobietę. Przede wszystkim stosowanie tych akcesoriów zapobiega opuszczaniu się kobiecych narządów (wypadanie odbytnicy czy macicy), a także niwelują popuszczanie moczu np. przy kichaniu czy głośnym śmiechu. Z bardziej przyjemnych spraw, jest to zdecydowane zwiększenie satysfakcji z seksu, a nawet ułatwienie porodu.

Jak włożyć kulki gejszy?

Aplikacja tych akcesoriów do ćwiczenia mięśni Kegla przypomina włożenie tamponu do pochwy. Przy wkładaniu sprzętu ważne jest, by mięśnie pochwy były rozluźnione, a użytkowniczka stanęła, położyła się lub usiadła w wygodnej pozycji. Dla zyskania większego poślizgu można zastosować lubrykant. Warto pamiętać, że te akcesoria służą konkretnym ćwiczeniom. Ważne jest, by prawidłowo je aplikować, a później, z ich wykorzystaniem, ćwiczyć mięśnie Kegla.

Ćwiczenia mięśni Kegla

1. Lokalizacja mięśni

Wiele kobiet chciałoby ćwiczyć te mięśnie, jednak nie wie dokładnie, o które chodzi. Na początku warto je zlokalizować, a są na to dwa sposoby:

  • Sposób I:
  • mięśnie Kegla (inaczej dna miednicy) można wykryć przy przerwaniu strumieniu moczu podczas wydalania — jeśli poczułaś, jak Twoje mięśnie pracują, to właśnie o te elementy chodzi. Bardzo ważne jest to, by nie traktować tego sposobu jako ćwiczenie mięśni Kegla, ponieważ może to zaburzyć prawidłowe funkcjonowanie pęcherza moczowego.
  • Sposób II:
  • do drugiej metody wykorzystuje się siłę mięśni, zaciskając dwa palce w pochwie. Najlepiej położyć się na plecach, wprowadzić do pochwy dwa palce, a później je zacisnąć. Im większa praktyka, tym ucisk będzie silniejszy.

2. Liczy się odpowiednie napięcie i oddech

Podczas ćwiczeń zwróć uwagę na to, by wraz z ćwiczeniem mięśni Kegla nie napinasz mięśni pośladków ani brzucha. Co do oddychania, to wdech bierzesz nosem, a wydech wykonujesz ustami (wydech jest dwa razy dłuższy od wdechu). Podczas wydechu napinasz mięśnie dna miednicy. W ćwiczeniu tych mięśni liczy się regularność. Minimalnym okresem, podczas którego te mięśnie się rozwijają, to czas 6 tygodni. Po tym czasie pojawią się oczekiwane efekty.

Program treningowy na 6 tygodni

  • 1 tydzień: 2 serie po 25 powtórzeń
  • 2 tydzień: 3 serie po 20 powtórzeń
  • 3 tydzień. 70 powtórzeń (w ciągłości lub podzielonych seriach
  • 4 tydzień: 80 powtórzeń
  • 5 tydzień: 90 powtórzeń
  • 6 tydzień: 100 powtórzeń

Ćwiczenia można wykonywać zarówno w specjalnie wyznaczonym do tego czasie, jak i w dowolnym miejscu (w domu, w pracy, podczas wyjścia do kina, na spacerze itd.). Na początku możesz wykonywać te ćwiczenia bez kulek gejszy, natomiast przy ich użyciu na pewno uprzyjemnisz i zintensyfikujesz trening.

Najczęstsze pytania:

1. Jak długo nosić te akcesoria?

W miarę upływu czasu można zwiększać czas sesji noszenia. Zalecamy jednak, by jednorazowo nie przekroczyć 3 godzin.

2. Czy to boli?

Nie. Dyskomfort możesz odczuwać na początku ich stosowania, kiedy jeszcze nie do końca znasz swoje ciało lub kiedy wielkość i ciężar nie jest odpowiednio dobrany. Zaczynaj od mniejszych i lżejszych akcesoriów, a w dłuższej perspektywie ich noszenie na pewno będzie dla Ciebie przyjemne.

3. Czy stosując te akcesoria, nie będę źle postrzegana?

Najważniejsze jest to, żebyś Ty dobrze czuła się z ich stosowaniem oraz wiedziała, po co je stosujesz. Dbanie o kondycję mięśni Kegla to dobry i świadomy krok, zalecany również przez lekarzy.

4. Kiedy używać kulek gejszy?

W dowolnym momencie i miejscu. Możesz mieć je na sobie również podczas gry wstępnej czy przy zabawach z partnerem. Zalecane jest stosowanie ich przed i po porodzie.

5. Czy są momenty, gdy nie można ich używać?

Na pewno podczas miesiączki, a podczas ciąży warto skonsultować tę sprawę z lekarzem.

6. Czy zmieni się sposób, w jaki chodzę, kiedy noszę te akcesoria?

Nie. Mięśnie pochwy są bardzo elastyczne i dopasowują się do akcesoriów, które w sobie nosisz, dzięki czemu masz zapewnioną pełną dyskrecję oraz komfort.

7. Czy ten gadżet jest stosowany przez pary?

Może, ale nie musi. Możesz stosować ich w pojedynkę, w konkretnym celu, na przykład po porodzie. Jeśli jesteś otwarta z partnerem na stosowanie różnych zabawek w łóżku, jak najbardziej możecie korzystać z nich w łóżku.

8. Jak powiedzieć partnerowi, że używam tych akcesoriów?

Przede wszystkim najpierw odpowiedz sobie na pytanie, dlaczego z nich korzystasz. Mając świadomość pozytywnych skutków ich stosowania, będzie Ci łatwiej mówić o tym otwarcie. Postaw na szczerość, otwartą rozmowę z partnerem. Widząc aktywną, pewną siebie kobietę, dbającą o swoje ciało, każdy zaakceptowałby te działania. Poza tym, mężczyźni to uwielbiają. Twój partner będzie wiedział, że robisz to również dla niego. Zadbaj o swoje zdrowie, aktywność fizyczną oraz wyższą samoocenę już dziś. Efektem ubocznym okażą się przyjemne, czasem niespodziewane pieszczoty oraz rumieniec na twarzy, którego przyczyny będziesz znała tylko Ty.